Zamki i wizyta w jaskini, czyli wyjazd integracyjny WINS!

Za nami długo wyczekiwany wyjazd firmowy! Wspólne wycieczki należą już do WINSowej tradycji, jednak ze względu na pandemię, przez ostatni rok niemożliwa była ich organizacja. Tym samym z wielką radością wyruszyliśmy w pierwszy weekend lipca do Jury Krakowsko-Częstochowskiej. A co najważniejsze, w końcu mieliśmy możliwość aby się spotkać w większym gronie!

W sobotni poranek, mimo bardzo wczesnej godziny, wszyscy uczestnicy pojawili się na czas i wyruszyliśmy z Wrocławia w kierunku Jury. Pierwszym punktem wyprawy było zwiedzanie z przewodnikiem ruin zamku oraz sali tortur w Ogrodzieńcu.

Następnie krokiem spacerowym udaliśmy się do grodu na górze Birów, gdzie znajduje się drewniana osada stylizowana na średniowieczny gród z okresu początków państwa polskiego. W tym miejscu znajduje się także doskonały punkt widokowy. Jak widać na zdjęciach, okolice są niezwykłe i bardzo zielone o tej porze roku.

Po zejściu z góry byliśmy już trochę zmęczeni - w końcu wstaliśmy o świcie, więc udaliśmy się na obiad. Kolejnym punktem dnia była wizyta w Jaskini Głębokiej, która znajduje się na terenie Rezerwatu Góry Zborów. Jaskinia ma długość 190 m i jest miejscem zamieszkania nietoperzy oraz sieciarza jaskiniowego - pająka, którego udało nam się zobaczyć podczas zwiedzenia jaskini. Podsumowaniem pierwszego dnia naszego wyjazdu był wieczór grillowy oraz integracja i tańce do późnych godzin nocnych :)

Kolejnego dnia odbyły się warsztaty, podczas których rozmawialiśmy o naszej firmie, kulturze procesowej, realizowanych projektach i planach rozwojowych. To bardzo ważna część wyjazdu, ze względu na to, że w ostatnim czasie do WINSowej rodziny dołączyło grono nowych pracowników. Ostatnim punktem wyjazdu było zwiedzanie odrestaurowanego zamku w Bobolicach, po czym wyruszyliśmy w drogę powrotną do Wrocławia.

Śmiało możemy przyznać, że wyjazd integracyjny był bardzo udany. Mieliśmy okazję, by poznać się bliżej, porozmawiać i spędzić razem fajny czas. Przez ostatni czas bardzo nam tego brakowało i już czekamy na kolejny wyjazd jesienią.

Udostępnij artykuł na:

Zostań częścią zespołu!

Zacznij z nami budować innowacyjne produkty dla biznesu. Stale szukamy utalentowanych i zaangażowanych ludzi do naszych zespołów.

Dołącz do nas Dołącz do nas