Droga do sukcesu w WINS - awanse i aspiracje pracowników
Na początku listopada we wszystkich zespołach naszej firmy odbyły się cykliczne spotkania półroczne. Jest to zawsze czas podsumowania dotychczasowych osiągnięć, zidentyfikowania obszarów do poszerzania wiedzy i wyznaczenia kierunków dalszej kariery. Cieszymy się, że wielu naszych pracowników wyraziło chęć do rozwoju i zdobywania nowych kompetencji. Po raz kolejny spotkania owocowały w nowe aspiracje i awanse, co jest najlepszym dowodem na to, że w WINS stawiamy na ludzi i ich potencjał.
Rozwój kariery w firmie – jak wyglądają aspiracje i awanse?
Ścieżka kariery w naszej firmie jest skonstruowana w taki sposób, aby zapewnić pracownikom możliwość stałego rozwoju. Proces awansu w WINS opiera się na jasnych zasadach i otwartej komunikacji. Każdy pracownik, który pragnie awansować i czuje, że jego wiedza i doświadczenie są odpowiednie, ma możliwość zgłoszenia aspiracji na wyższe stanowisko podczas spotkania półrocznego. Dzięki wsparciu całego zespołu otrzymuje konkretne wskazówki, aby rozwijać kompetencje niezbędne na wyższym stanowisku.
Aspiracja na wyższe stanowisko to czas, w którym pracownik podejmuje się nowych, bardziej odpowiedzialnych zadań, pozwalających rozwijać się w kierunku wymaganego stanowiska. Okres aspiracji trwa zazwyczaj sześć miesięcy, po czym podczas kolejnego spotkania zespół ocenia postępy. Jeśli „aspirant” wywiązał się z obowiązków, których wykonanie deklarował, może objąć nowe stanowisko. W sytuacji, gdy konieczne jest dalsze doskonalenie, okres aspiracji wydłuża się o kolejne pół roku, aby umożliwić realizację wytyczonych celów.
Proces aspiracji i awansów WINS pozwala każdemu pracownikowi świadomie kształtować swoją karierę, a firmie zapewnia stały rozwój kompetencji wśród kadry. Tegoroczne awanse są dowodem na to, że ciężka praca i zaangażowanie zawsze znajdują odzwierciedlenie w postaci uznania oraz możliwości zawodowego wzrostu.
Więcej o poziomach stanowisk w naszej firmie można odnaleźć w dedykowanym artykule: O poziomach stanowisk i wynagrodzeniach słów kilka
Awanse – docenienie ciężkiej pracy i zaangażowania
Z radością ogłaszamy, że w tym półroczu awansowało 4 pracowników z różnych działów naszej firmy. To efekt ich ciężkiej pracy, zaangażowania i determinacji w osiąganiu wyznaczonych celów. Oto osoby, które przeszły na wyższe stanowiska:
- Marketing: Kinga i Agata (młodszy+);
- Testerzy: Agnieszka (młodszy+);
- Programiści: Mariusz (samodzielny).
Gratulujemy wszystkim awansowanym i dziękujemy za wkład w rozwój firmy. To zasłużone uznanie, które daje nową energię do realizacji ambitnych wyzwań!
Aspiracje – kolejni pracownicy gotowi do zdobycia wyższych stanowisk
W czasie spotkań półrocznych aż 7 osób zgłosiło chęć ubiegania się o wyższe stanowisko lub kontynuuje aspirację, co pokazuje, że nasi pracownicy są zdeterminowani, by stale podnosić swoje kwalifikacje i dążyć do wyższych stanowisk. Oto osoby, które aspirują w najbliższym półroczu:
- Marketing: Marcin (na stanowisko samodzielnego specjalisty);
- Testerzy: Ania i Patrycja (na stanowisko lidera), Radek (na stanowisko eksperta);
- Programiści: Julia (na stanowisko młodszego specjalisty +);
- Księgowość: Weronika (na stanowisko samodzielnego specjalisty), Zuzanna (na stanowisko eksperta).
Dzięki wsparciu zespołów oraz liderów mamy nadzieję, że aspiracje te zostaną zrealizowane. To niezwykle motywujące widzieć, jak nasi pracownicy rozwijają się, zdobywając nowe umiejętności i wzbogacając swoją wiedzę.
Dziękujemy za zaangażowanie i pasję
Cieszymy się, że możemy tworzyć kulturę, która sprzyja rozwojowi i inspiruje do realizacji ambitnych celów. Każdy z awansów i aspiracji to krok naprzód nie tylko dla pracownika, ale i dla całej firmy.
Gratulujemy jeszcze raz wszystkim, którzy awansowali, i życzymy powodzenia wszystkim aspirującym – wierzymy, że kolejne półrocze przyniesie Wam nowe osiągnięcia i spełnienie zawodowe!
Udostępnij artykuł na:
Zostań częścią zespołu!
Zacznij z nami budować innowacyjne produkty dla biznesu. Stale szukamy utalentowanych i zaangażowanych ludzi do naszych zespołów.